Reklamácia tovaru

Zistili ste po prevzatí tovaru, že je niečo poškodené? Chýba vám alebo naopak v objednávke je nejaký tovar navyše? Veľmi nás to mrzí. Pokúsime sa vám reklamáciu aspoň čo najviac zjednodušiť.

  • Reklamáciu väčšinou vybavíme do 2-3 pracovných dní
  • Tovar je potrebné vrátiť v pôvodnom obale alebo podobne zabalenom prevedení.

Poškodený obal zásielky

Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal zásielky:

  1. Zásielku preberte.
  2. Kontaktujte nás pomocou reklamačného formulára alebo e-mailom.
  3. Pokiaľ to bude možné, poškodený tovar vyfoťte a fotky nahrajte do formulára. Pomôže nám to v riešení reklamácie s dopravcom.

Ako reklamovať tovar

  1. Vyplníte jednoduchý reklamačný formulár nižšie.
  2. V pracovné dni sa ozveme do 24 hodín a dohodneme sa na detailoch reklamácie.
  3. Pokiaľ bude treba reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
  4. Podľa dohody vám vrátime peniaze, do-pošleme chýbajúci tovar (kľudne v nasledujúcej objednávke) alebo pošleme nový tovar.